GRATIS FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 349 DKK*

  • World Wide Shipping *
  • Gratis fragt på alle ordrer over 349 DKK *
  • 1.7 million subscribers på YouTube
Credit cards

Vilkår & betingelser

Velkommen til SlikhaarShop. Det følgende udgør en aftale i henhold til vilkår og betingelser, når du handler på SlikhaarShop.

Når du handler på SlikhaarShop, vil du i henhold til denne aftale være underlagt en række regler, retningslinjer, handelspolitik samt vilkår og betingelser, som vi ønsker, at du skal være bekendt med.

Vi forbeholder os til enhver tid retten til at ændre hjemmesiden samt betingelser og vilkår.

Ved adgang, brug og andre former for interaktion med hjemmesiden indikerer du, at du har forstået og accepterer vores gældende vilkår og betingelser. Du bedes derfor læse aftalen omhyggeligt igennem, inden du forstætter.


Lov & jurisdiktion

Disse vilkår og betingelser er underlagt og skal fortolkes i overensstemmelse med lovgivningen i Danmark. Eventuelle tvister vil blive besluttet af de danske domstole.

 

Vilkår for brug af hjemmesiden

Du må ikke gengive, vise, distribuere, sælge, overføre, kopiere, ændre, oversætte fra eller udnytte denne hjemmeside eller dele heraf, medmindre det udtrykkeligt er tilladt af os skriftligt.

Du må ikke udføre nogen form kommerciel brug med informationer på denne hjemmeside eller bruge hjemmesiden til egen fortjeneste, medmindre du har fået en udtrykkelig tilladelse fra vores side.

Vi forbeholder os retten til, ved misbrug eller andre former for adfærd, der kan virke skadeligt på vores forretning, at nægte ydelser, lukke konto og/eller annullere ordrer.

 

Bestillingsprocedurer & håndtering

Vi forbeholder os retten til at annullere din bestilling/ordre i tilfælde af, at din bestilling er udsolgt, hvis der er fejl i prisen eller produktinformationen, eller hvis der opstår problemer ved betaling, der identificeres som bedrageri eller svig.

Vi vil i dette tilfælde have brug for yderligere oplysninger for at kunne behandle din ordre. Hvis dette det er tilfældet, vil vi kontakte dig for at verificere din bestilling.

Hvis din ordre er annulleret, vil vi kontakte dig og angive årsagen.

Så snart du bestiller din ordre, modtager du en bekræftelsesmail, der indeholder indtastede oplysninger og bekræfter, at betalingen er sendt.

Når vi har modtaget din betaling, vil du modtage en sidste bekræftelsesmail. På dette tidspunkt, vil din ordre være klar til afsendelse (ekskl. weekender og danske helligedage).

Vi gør vores bedste for at kontrollere og undersøge alle ordre for eventuelle fejl. Dog er det dit/kundens ansvar at oplyse de rigtige informationer – herunder forsendelsesoplysninger og produktsammensætning. Når du modtager den anden bekræftelsesmail, fralægger vi os al ansvar for leveringstab eller andre leveringsproblemer, der er forårsaget af manglende eller forkert dataoplysninger.

Du kan altid tjekke din ordrestatus på din SlikhaarShop-konto.

Forklaring af mulige ordrestatusser, som din ordre kan have:
- Processing: din ordreanmodning er modtaget, men vi har endnu ikke trukket din betaling og dine produkter er ikke pakket.
- Complete: Din betaling er modtaget og bekræftet, din ordre er pakket og vil blive afsendt snarest.
- Order incomplete: betalingen lykkedes ikke.
- Payment review: din bestilling bliver revideret og afventer bekræftelse.
- On hold: din ordre vil ikke blive afsendt før nogle oplysninger er afklaret og/eller ændringer er foretaget.
- Package returned: pakken er blevet returneret til vores kontor fra postvæsnet efter at den er forsøgt afsendt.

 

Betaling

Indtil din ordre skrifter til ”Complete”, verificeres din betaling. Dette betyder, at din bestilling er reserveret, men at vi endnu ikke har trukket din betaling. Hvis du har en PayPal-konto, kan du bruge PayPal Express Checkout.

Hvis du ikke har en PayPal-konto, kan du bruge en af de følgende betalingsmuligheder: Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercars Debit DK, VISA, VISA elektron, Maestro, JCB, Paii og bankoverførsel.

Vi accepterer kun bankoverførselsbetaling overført i euro. Hvis din faktura ikke er i euro, skal du straks kontakte os, så vi kan angive det nøjagtige beløb, som du skal overføre, for at din bestilling kan gennemføres.

Overførsel til vores konto kræver, at du betaler for overførselsgebyr. Hvis dette ikke sker, vil din ordrebehandling blive forsinket, fordi vi har brug for, at du overfører det manglende beløb til at dække de ekstra transaktionsudgifter, der opstår som følge af den manglende betaling.

Vi sender ikke varer, hvis vi ikke har modtaget betalingen.

Vi accepterer ikke alternative betalingsmetoder.

 

Returvarer & tilbagebetalinger

Defekt/beskadiget produkt(er)

Hvis produkter imod forventning leveres utætte, ødelagt eller har andre fejl, der ikke er relateret til produktets funktion, skal du informere os indenfor 14 dage efter modtagelse. Emballage, kvitteringen og produkter skal gemmes. Produkterne må ikke tages i brug, hvis vi skal kunne hjælpe med returnering eller tilbagebetaling.

Hvis du kan bevise, at produktet er defekt, skal du informerer os inden for 14 dage efter modtagelsen.

Vi er ikke ansvarlige for produkter, som er blevet behandlet dårligt eller misbrugt af kunden. Medmindre det er bevist, at produktet er defekt, fralægger vi os al ansvar for produkter, der ikke lever op til kundens forventninger.

 

Uønsket/de produkt(er)

Du skal informere os inden for 14 dage efter modtagelsen. Emballage, kvittering og produkte(r) skal gemmes. Derudover skal produktet være ubrugt, uåbnet og i en salgsbar tilstand.

Du skal kontakte os og forklare årsagen til returneringen, før du returnerer enhver varer, så vi kan se om en evt. returnering opfylder kravene. Hvis dette ikke er tilfældet, kan du risikere, at vi ikke kan refundere købet.

Vi accepterer ikke delvise returneringer af pakker/tilbud. Hvis du ønsker at returnere en vare, som er en del af en pakke eller et pakketilbud, skal du returnerer alle de varer, der er en del af pakken/tilbuddet.

Vi betaler ikke for forsendelsesgebyr, og hvis hele ordren returneres efter pakken er leveret, tilbyder vi en fuld refusion minus det oprindelige forsendelsesgebyr.

Varen skal sendes tilbage, således den kan trackes og du skal sikre, at den er fuld forsikret. Returforsendelsen skal indpakkes korrekt og beskyttet mod eventuel beskadigelse, når den sendes.

Vi tjekker forsigtigt hvert produkt, der returneres, før varen ombyttes eller pengene refunderes. Hvis varerne viser sig at være åbne, beskadiget og/eller brugt, forbeholder vi os retten til ikke at tilbyde en refundering. Vi vil kontakte dig med det samme, hvis der er et problem.

 

Refunderingspolitik

- Et produkt købt på SlikhaarShop.com kan kun refunderes, hvis det er uåbnet og intakt og hvis betingelserne forklaret i punkt 4.2 i vores FAQ er opfyldt.
- Vi kan refunderer det fulde beløb på din ordre, hvis alle produkter returneres intakt og ubrugt efter aftale med vores kundeservice (se punkt 4.2 i vores FAQ). Bemærk, at du skal betale for returneringens forsendelsesgebyr.
- Det tager os 1-3 hverdage at refundere pengene, fra modtagelse af produkterne (intakte og uåbnet).
- I tilfælde af tilbagebetaling, vil pengene blive refunderet via den samme betalingsmetode, der blev brugt, da ordren blev bestilt.
- Kontakt os på info@slikharshop.com og skriv dit ordrenummer samt problemet i emnefeltet. Du skal kontakte os inden for 14 dage fra modtagelsen af pakken.


Forsendelse & levering

Når du bestiller en ordre på SlikhaarShop, accepterer du de potentielle tidsrammer, der er angivet for dit land (regelmæssige og udvidede). Du er ansvarlig for at give os en korrekt leveringsadresse, hvor det i den angivet tidsramme er mulig at foretage leveringen.

Vi benytter os af PostNord. Det betyder, at du skal give os en leveringsadresse, som dit lokale postvæsen har adgang til, fordi din ordre blive leveret af dem.

Hvis der ikke er nogle hjemme på leveringstidspunktet, vil pakken blive opbevaret på posthuset. Normalt efterlader postbuddet en leveringsmeddelelse, der bekræfter, at du skal afhente pakken indenfor et tidsramme elle arrangere en ny levering.

Vi fralægger os al ansvar for en forpasset levering i tilfælde af fravær fra kundens side på grund af ferie eller flytning.

Hvis du ikke afhenter din pakke, vil den blive returneret til os. Når vi modtager pakken, vil vi kontakte dig for at arrangere en ny levering, og det kan betyde, at du skal betale ekstra forsendelsesgebyr.

Hvis pakken ikke afhentes på posthuset, vil ingen tilbagebetaling eller ny levering finde sted, før ordren er tilbagelevet til os/afsender.

Hvis det er muligt at tracke/spore pakken, vil udgifterne for returneringen af pakken også fratrækkes den endelige tilbagebetaling.

Vi refundere/returnere ikke pakker, som ikke er leveret inden for den mulige tidsramme, da passer stadig er underfor forsendelse. kontakt os på info@slikhaarshop.com hvis tidsrammen for levering er overskredet, og du endnu ikke har modtaget din pakke.

Vi er ikke ansvarlig for forsinkelser, som følge af ukontrollerbare hændelser og omstændigheder såsom terrorhandlinger, vejrforhold, jordskælv, ild, oversvømmelser, trafikpropper eller andre private og offentlige barrierer. Vi vil dog gøre vores bedste og kontakte dig, hvis lignede skulle have indflydelse på den service, vi udbyder.

 

Brugerkonto

På din SlikhaarShop-konto vil du kunne se din ordrestatus, oprette flere forsendelsesadresser, tilføje produkter til din ønskeliste og meget mere. Vi kan desværre ikke tilføje ordre til din konto, som er gennemført før kontoens oprettelse.

Vi forbeholder os retten til at slette din konto og data, hvis vi vurderer, at du har misbrugt og/eller brudt foregående vilkår og betingelser.

Dine personlige data og oplysninger vil blive behandlet omhyggeligt, strengt fortroligt og videregives ikke, medmindre loven kræver det.

 

Vi er her for at hjælpe dig

Vores e-mail info@slikhaarshop.com er altid åben, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig. Vi er altid åbne over for en dialog og bestræber os på at tilbyde den bedste service, ligesom vi tilbyder de bedste produkter.

Seneste videoer