GRATIS FRAGT PÅ ALLE ORDRER OVER 349 DKK*

  • World Wide Shipping *
  • Gratis fragt på alle ordrer over 349 DKK *
  • 1.7 million subscribers på YouTube
Credit cards
faq

1. Mine ordre

1.1 Hvordan ved jeg, om min ordre er blevet afsendt?

Du modtager først en e-mail, der bekræfter, at din ordre er modtaget hos os – din betalingen er endnu ikke trukket. Dernæst modtager du anden og sidste e-mail, som bekræfter, at din betaling nu er gennemført, og at din ordre vil blive sendt inden for 24 timer (weekender og danske helligdage udelukket).

Du kan altid tjekke din ordrestatus ved at logge ind på "Min konto". Når status er "complete", er din pakke på vej til dig.

 

1.2 Kan jeg annullere eller ændre min ordre, efter jeg har gennemført mit køb?

Vi er hurtige til at pakke din ordre, hvilket betyder, at det er meget vanskeligt at foretage ændringer, når du først har gennemført et køb. Vi kan ikke ændre betalingsmetoden eller transaktionsbeløbet, men vi kan hjælpe dig med at ændre din leveringsadresse eller annullere købet inden pakken afsendes.

Kontakt os hurtigst muligt på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vi vil meget gerne hjælpe dig, hvis det er muligt for os.

2. Forsendelse & levering

2.1 Hvad er leveringstiden?

Levering i DK

Forsendelse til Danmark tager normalt 1 - 3 arbejdsdage fra afsendelsen, men kan taget op til 5 dage i sjældne tilfælde. Arbejdsdage er defineret som mandag til fredag og ekskluderer helligdage. Når dine varer er klar til afsendelse, sender vi dig en e-mail med beskeden "Din ordre er nu afsendt", hvorefter vi sender din ordre indenfor 24 timer (weekender og helligdage undtaget).


Levering i EU **

Forsendelse til EU tager normalt 5 - 14 arbejdsdage fra afsendelsen. Arbejdsdage er defineret som mandag til fredag og ekskluderer helligdage. Når dine varer er klar til afsendelse, sender vi dig en e-mail med beskeden "Din ordre er nu afsendt", hvorefter vi sender din ordre indenfor 24 timer (weekender og helligdage undtaget).


Levering i USA

Forsendelse til USA tager normalt 5 - 21 arbejdsdage fra afsendelsen. Arbejdsdage er defineret som mandag til fredag og ekskluderer helligdage. Når dine varer er klar til afsendelse, sender vi dig en e-mail med beskeden "Din ordre er nu afsendt", hvorefter vi sender din ordre indenfor 24 timer (weekender og helligdage undtaget).


International levering *

International forsendelse tager normalt 5 - 30 arbejdsdage fra afsendelsen. Arbejdsdage er defineret som mandag til fredag og ekskluderer helligdage. Når dine varer er klar til afsendelse, sender vi dig en e-mail med beskeden "Din ordre er nu afsendt", hvorefter vi sender din ordre indenfor 24 timer (weekender og helligdage undtaget).

   

* For nogle lande og regioner, som Brasilien, Indien, Mexico, Mellemøsten, Israel, Rumænien, Vietnam, Sydamerika eller Rusland, kan leveringstiden strække sig i op til 60 arbejdsdage fra afsendelsen. Vi sender ikke til hverken Tyrkiet eller Indonesien.

** Levering til Bulgarien, Polen, Kroatien, Slovenien, Ungarn, Tjekkiet, Slovakiet, Estland, Letland og Litauen, kan i nogle tilfælde tage op til 30 arbejdsdage fra afsendelsen. Leveringen til Rumænien kan dog strække sig op til 60 arbejdsdage.

 

2.2 Hvad skal jeg gøre, hvis min ordre ikke er blevet leveret endnu?

Hvis den forventede leveringsdato er overskredet, beder vi dig om at vente et par ekstra dage,  da der kan være forsinkelser fra din lokale postvæsens side. Din pakke forventes leveret af dit lokale postvæsen snarest.

 

Hvis du stadig ikke har modtaget din pakke efter at have ventet et par ekstra dage, er du velkommen til at kontakte os på info@slikhaarshop.com. Oplys venligst dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet.

 

2.3 Kan jeg vælge express-levering?

Vi har en standard leveringtid, og vi tilbyder på nuværende tidspunkt ikke et alternativ. Vær opmærksom på, at vores lager er placeret i Danmark, hvilket er grunden, at til vores tidshorisont kan synes lidt længere end den er hos nogle af vores amerikanske og britiske konkurrenter. Vi bruger PostNord, hvilket betyder, at din pakke vil blive leveret af dit lokale postvæsen.

 

2.4 Kan jeg få bestille en levering til mit land?

Vi tilbyder worldwide shipping. Tyrkiet og Indonesien er pt. undtaget, og er de eneste to lander i verden, vi ikke leverer til.

 

2.5 Hvor koster portoen?

Vi har gratis forsendelse på alle ordrer over 349DKK / 45 € / US $ 44 / £ 35. Hvis din ordre er under beløbsgrænsen for gratis fragt, koster forsendelse og håndtering 29DKK / 4,50 € / US $ 6 / £ 4 .

Eventuelle leveringsomkostningerne kan ses, når du tjekker ud – før du bekræfter din ordre – og vises også på den ordrebekræftelse, du modtager pr mail.

Husk, at bankoverførselsgebyrer ikke en del af af det samlede beløb, da de afhænger af din bank / kortudsteder .

3. Betaling

3.1 Hvordan kan jeg betale for min ordre?

Du kan bruge Dankort, eDankort, Mastercard, Mastercard Debet, Visa, Visa Electron, Maestro, JCB og PAII samt bankoverførsel og PayPal. Vi tager sikkerhed meget alvorligt, og dine oplysninger er i sikre hænder hos os.

Vi tager bedrageri dybt alvorligt, så alle kredit- og betalingskortindehavere er underlagt validering og godkendelse fra både os og kortudsteder.

 

3.2 Hvorfor bliver mit kort / min betaling afvist?

Hvis dit kort ikke understøttes af 3D Secure / Verified by Visa, kan du ikke bruge kortet på slikhaarshop.com.

Din bank kan altid fortælle dig, om dit kort er understøttet af 3D Secure / Verified by Visa, eller du kan tjekke denne hjemmeside for yderligere information.

Hvis din bank ikke kan aktivere førnævnte tjeneste, anbefaler vi, at du åbner en PayPal-konto og bruge PayPal som betalingsmetode.

 

3.3 Er mine kortoplysninger og personlige oplysninger sikre?

Vi garanterer, at dine oplysninger er sikre hos os. Alle oplysninger sendes krypteret for at opnå maksimal sikkerhed af følsomme oplysninger.

 

3.4 Hvorfor har jeg betalt mere end der står på min faktura?

Når du betaler med kreditkort eller via bankoverførsel, kan der pålægges ekstra gebyrer. Disse gebyrer afhænger af bank / kortudsteder, og de er ofte omkring 2 US$ for kort.

For bankoverførselsgebyrer, bedes du kontakte din bank.

 

3.5 Skal jeg betale told?

Kontakt din lands toldmyndigheder for information om eventuelle gebyrer og regler vedrørende import af kosmetiske produkter i dit land.

 

3.6 Hvordan betaler jeg min bankoverførsel?

Du vælger "Bank Transfer Payment" ved betaling. Vær opmærksom på, at vi kun acceptere betaling i euros. Hvis din faktura ikke er i euros, så kontakt os, så vi kan fortælle dig, hvor mange euro du skal overføre.

 

Når din ordre er gennemført, modtager du en e-mail med følgende oplysninger:

 

Trendto A/S

Skt. Knuds Torv 3B, st

8000 Aarhus C

Danmark

 

CVR: 30517385

 

Bankens navn: Sydbank A/S

Land: Tyskland

IBAN-nummer: DE75215106001000520020

BIC-kode / SWIFT-adresse: SYBKDE22

 

Husk at skriv dit ordrenummer i transaktionen og overfør det fulde beløb.

Bemærk, at din ordre vil blive afsendt, når betalingen er modtaget. Det kan tage fra nogle timer til flere dage. Tak for din tålmodighed.

 

3.7 Hvem betaler bankoverførselsgebyrer?

Når du betaler via en bankoverførsel, skal du huske at angive, at du betaler afsenderens gebyr, og vi betaler for modtagerens gebyr.

 

3.8 Hvor længe har jeg til at betale via bankoverførsel?

Bankoverførelser bliver slettet efter en måned, så vær så

venlig at overføre pengene så snart du placerer din ordre.

4. Returnering og ombytning

4.1 Hvad sker der, hvis min pakke bliver returneret eller afvist af toldmyndighederne?

Hvis din pakke returneres til os, fordi den ikke er afhentet, fordi adressen er forkert eller utilstrækkelig, eller grundet en anden årsag påpeget af postvæsnet, kontakter vi dig for at finde en løsning.

 

4.2 Jeg ønsker at bytte et eller flere produkter i min ordre

Hvis du ønsker at returnere hele eller dele af dit køb, skal du kontakte os indenfor 14 dage efter modtagelsen af pakken, og før du returnerer produkterne. Produkterne skal være uåbnet og intakte. Vær opmærksom på, at hvis du har købt en pakke, skal du returnere alle de produkter, der indgår i pakken.

Bemærk, at du betaler for returforsendelse, og i tilfælde af refundering, vil restbeløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som du benyttede ved købet.

Når vi har modtaget dine returnerede produkter, kontakter vi dig med det samme. 

Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går  der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.

 

4.3 Jeg har modtaget det forkerte produkt

Hvis du modtager en forkert vare, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

 

 · Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen

 · Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, hvor fakturaen ligger foran.

 

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

 

4.4 Jeg har ikke modtaget alle mine produkter

Hvis du ikke har modtaget alle dine varer, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter (intakte og ubrugte), kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

 

 · Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen

 · Et billede hvor de leverede produkter ligger inde i kassen, som de blev leveret i, hvor fakturaen ligger foran.

 

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

 

4.5 Jeg har modtaget et defekt produkt

Hvis du har modtaget et defekt produkt, er det vigtigt, at du kontakter os indenfor 14 dage og beholder alt, du har modtaget – det vil sige alle leverede produkter, kassen, emballagen og fakturaen.

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vedhæft venligst følgende fotos i din e-mail:

 

 · Et billede hvor de leverede produkter står ovenpå fakturaen

 · Et billede af det defekte produkt, hvor man kan se problemet

 

Vi kontakter dig med en løsning hurtigst muligt.

5. Min konto

5.1 Hvordan ændre jeg mine oplysninger?

Du kan ændre dine oplysninger til enhver tid via "Min konto". Når du er logget ind, kan du blandt andet ændre:

 

· Navn

· Password

· Email adresse

· Leveringsadresse

· Betalingsadresse

6. Refunderingspolitik

6.1 Hvornår kan en vare refunderes (tid, stand, andre krav)

En vare købt på slikhaarshop.com kan kun refunderes, hvis den er uåbnet og intakt, og hvis aftale om returnering i punkt 4.2 overholdes.

 

6.2 Hvor stor en del af beløbet kan refunderes

Det afhænger af hvor stor en del af købet der ønsket returneret. Hele købsbeløbet kan refunderes, hvis alle produkter sendes retur intakte og ubrugte, efter aftale med vores kundeservice (se punkt 4.2). Bemærk, at du betaler for returforsendelse.

 

6.3 Hvor lang tid tager det at få pengene refunderet

Fra vi har modtaget de produkter der skal refunderes (intakte og ubrugte), går der 1-3 arbejdsdage til overførslen er gennemført fra vores side.

 

6.4 Hvor refunderes pengene til

I tilfælde af refundering, vil beløbet blive tilbagebetalt via samme betalingsmetode, som blev benyttet ved købet.

 

6.5 Hvem kan man kontakte for at få pengene refunderet

Kontakt os på info@slikhaarshop.com, og oplys dit ordrenummer og beskriv problematikken i emnefeltet. Vi skal kontaktes indenfor 14 dage efter at dine varer er modtaget. 

Slikhaarshop

Seneste videoer